Παρασκευή 13 Νοεμβρίου 2009

Ποίηση

Μια μέρα που ένοιωθα να μ΄έχουν εγκαταλείψει όλα και μια
μεγάλη θλίψη να πέφτει αργά στην ψυχή μου, τράβηξα, ΄κει
που περπατούσα, μες στα χωράφια χωρίς σωτηρία, ένα
κλωνάρι άγνωστου θάμνου.Το ΄κοψα και το ΄φερα στο απάνω
χείλι μου. Ευθύς αμέσως κατάλαβα ότι ο άνθρωπος είναι αθώος.
Το διάβασα σ΄αυτή τη στυφή από αλήθεια ευωδιά τόσο έντονα
που πήρα να προχωρώ το δρόμο της μ΄ελαφρύ βήμα
και καρδιά ιεραποστόλου. ΄Ωσπου, σε μεγάλο βάθος,
μου έγινε συνείδηση  πια ότι όλες οι θρησκείες λέγανε ψέματα.
Ναι, ο Παράδεισος δεν ήταν νοσταλγία. Ούτε, πολύ
περισσότερο, μια ανταμοιβή . ΄Ηταν ένα δικαίωμα.
                                                  Οδυσσέας Ελύτης

Πριν γεννηθώ ήμουν  "αλλού", μη με ρωτάς δεν ξέρω.Μετά τον θάνατο  και πάλι "αλλού" θα βρεθώ. Στο ενδιάμεσο διάστημα αξίζει να προσπαθείς να είσαι "εδώ"!! Γίνε Εθελοντής. Υποστήριξε το ΄Εργο του "Χαμόγελου του Παιδιού".Υποστήριξε το ΄Εργο όλων των Ομάδων"Αλληλεγγύης". Φύγε από το "Εγώ" και έλα στο "Εμείς".Δες τον εαυτό σου μέσα από το "όλοι καλά" & "εγώ καλά"! Μην παγιδεύεσαι σε μια καταθλιπτική "εικονική", πραγματικότητα.Μην "εξατμίζεις" την πραγματικότητά σου σε προκαθορισμένους ρόλους καθημερινής σχιζοφρένειας! ΄Ολα  "κτίζονται"  τεχνητά γύρω σου , για να  "επιταχύνουν" την ανυπαρξία σου! Η Ζωή μην ξεχνάς, γιατί σίγουρα τόχεις γνωρίσει σε  ανύποπτο χρόνο, είναι ωραία!! Εμπιστεύσου την "καρδιά" σου και μην σπαταλιέσαι (ξοδεύεσαι) σε ρόλους που άλλοι "έντεχνα", "ακουμπούν" πάνω σου την μίζερη ζωή τους!! Προφταίνεις & συ νάχεις λόγο για τον εαυτό σου! ΄Ετσι και αλλοιώς όλοι ξεκινήσαμε κάποτε από την ίδια Μήτρα ΄Υπαρξης & επιστρέφουμε μέσα από άπειρους συνδυασμούς, στην ίδια Μήτρα !!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου